A
novinky
produkty
podpora
lidé, kontakt
 

Servisní služby

Servisní služby jsou dnes nesmírně důležitou součástí obchodních případů a provozování libovolných grafických systémů. A jejich důležitost roste, protože jenom funkční grafický systém (CtP, digitální tisk) může poskytovat službu a vydělávat. Společnost AMOS CZ, zástupce Kodak GCG, má zajištění dodávaných produktů na velmi vysoké úrovni a servisní středisko firmy AMOS CZ má i vysoký kredit v rámci podpory distributorské sítě firmy Kodak. Jde o tým vzájemě zastupitelných lidí, kteří se neustále vzdělávají, aby byli schopni kdykoliv uvést zařízení do provozu.

Spolehlivost a zastupitelnost

Základním kritériem pro kladné hodnocení ze strany zákazníků je snadná dostupnost odborné pomoci. A aby byla skutečně snadná, využíváme celého spektra komunikačních prostředků od klasické telefonii až po dnešní “internetové” komunikační standardy. Pro odbornou stránku činíme také maximum – sbírka různých “diplomů” ze školení na desítky produktů a zároveň zásada minimálně dvou specialistů na produkt zajištuje odbornou péči i v obdobích dovolených či velkých instalací.

Služby Hotline

V rámci základních smluv na služby Hotline poskytujeme zdarma veškerý vzdálený servis a diagnostiku, rady a pomoc s nastavením a řadu zajímavých slev na pravidelné kontroly zařízení a slevy na náhradní díly.

Vzdálený přístup (Remote Support)

Díky technologiím, použitým v zařízeních KODAK, je vysoká úspěšnost řešení běžných problémů vzdáleným servisem, což maximálně zkracuje možné reakční doby a zvyšuje spokojenost s kvalitou a rychlostí odezvy servisního oddělení. Pro účely přístupu do systémů zákazníků je pochopitelně používán zabezpečený šifrovaný kanál servisní virtuální privátní sítě, který nedovoluje neautorizovaný přístup.

Dostupnost dílů

Minimalizace doby nutné na opravu je zajišťována i rozsáhlým skladem náhradních dílů v lokálním servisním skladu. Pro případ objednání dílu od výrobce plně využíváme “virtuální sklad” firmy KODAK, který nám odešle požadovaný díl z kterékoli lokace v rámci Evropy, pokud není v centrálním skladu v Belgii k dispozici. Díky zjednodušené agendě v rámci EU jsou díly většinou dodány “přes noc” a celá oprava se tak maximálně urychlí. Program “Advance Exchange”, kdy se za sníženou cenu dodá nejprve nový díl a původní se až poté odešle zpět výrobci, šetří zákazníkům výrazně prostředky a je velmi pružným systémem levné a spolehlivé podpory od výrobce.

Sdílení znalostní báze

Informace o jednotlivých problémech a souvislostech si nenechávají jednotlivá servisní střediska pro sebe, ale sdílí je ve společné znalostní bázi, do které máme autorizovaný přístup. Díky tomu, že informace se sdílí i s oddělením R&D (výzkum a vývoj), jsou informace takto dostupné nad všechny “servisní manuály” a identifikace problému a řešení jsou skutečně otázkou spíše minutového vyhledávání v databázi než hodinového samostudia nad tištěným manuálem. Pochopitelně I naše zkušenosti a nalezená řešení se do této znalostní databáze dostávají a přispíváme tak k růstu systému.

Tradice a stabilita

Jak se říká  “ last but not least “  nelze pominout fakt, že celý systém servisní podpory je opřen o jednotlivé pracovníky, kteří tvoří i velmi silný neformální kolektiv. Minimální fluktuace a mírně řečeno nadstandardní mezilidské vztahy poskytují příjemné pracovní prostředí a díky denní komunikaci o pracovních i mimopracovních problémech se podařilo vytvořit kolektiv se širokým povědomím o souvislostech  a flexibilními schopnostmi pro řešení denních problémů. O tom, že díky dlouholeté praxi vznikají velmi přátelské vztahy s dlouhodobými zákazníky, není třeba hovořit. Slova jako tradice a stabilita jsou zde tedy plně na místě.


[top | home]